پایداری متعامد معادلات تابعی از نوع مختلط جمعی و درجه چهار دو بعدی

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه به بررسی پایداری متعامد معادلات تابعی از نوع مختلط جمعی و درجه چهار دو بعدی به فرم 7[??(2??+??)+??(2?????)] =28[??(??+??)+??(?????)]?3[??(2??)?2??(??)]+14[??(2??)?4??(??)] با شرط ????? به طوری که ? مفهوم عمود بودن در جهت راتز را دارد، پرداخته شده است.

منابع مشابه

پایداری متعامد معادلات تابعی

در دهه های اخیر پایداری معادلات تابعی توسط ریاضیدانان زیادی بررسی شده است. در این پایان نامه به بررسی مفهوم پایداری متعامد معادلات تابعی می پردازیم. ابتداپایداری متعامد معادلات تابع جمعی را بررسی می کنیم سپس پایداری متعامد معادلات تابعی درجه دوم کوشی درجه سه ودرجه چهار را مطالعه خواهیم کرد همچنین بااستفاده ازقضیه ی نقطه ثابت پایداری معادلات تابعی را بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

پایداری معادلات تابعی جمعی کشی در فضاهای چند-نرمی

این پایان نامه شامل چهار فصل است. در فصل اول به بیان تعاریف و قضایای مقدماتی می پردازیم. در فصل دوم به بررسی قضیه پایداری هایرز-اولام-راسیاس در فضاهای باناخ پرداخته و برخی قضایای پایداری معادلات تابعی مطرح شده را بیان می کنیم . در فصل سوم با فضاهای چند-نرمی، چند-نرمی دوگان و باناخ چندگانه و ویژگی ها و مثال هایی از آنها آشنا می شویم. و در نهایت در فصل چهارم بعد از آشنایی با عملگر ک...

15 صفحه اول

حل و پایداری معادلات تابعی درجه ی سوم

در این پایان نامه حل کلی و پایداری هایرز -اولام-راسیاس معادله ی تابعی درجه ی سوم را در فضاهای نرم دار فازی بررسی کرده و با استفاده از روش نقطه ی ثابت، پایداری معادله ی تابعی درجه ی سوم را ثابت می کنیم. همچنین پایداری معادله ی تابعی درجه ی سوم و جمعی مرکب را در فضای شبه باناخ مطالعه می کنیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023